Navigation Menu

Home Sweet Home

Yes.....home sweet home . Just got home back from the mall ...since I was bored out of my skull and I thought I was suppose to go with my sis to her friend which is actually tomorrow and not today . I was desperate to change my mood so I decide to just tell a few friends who ever is free and wants to hang out find me at a mall. So I went , hanged out , drank my cappuccino with friends and my sis , ate our cinnabon. Checked out the stores they had discounts o_o and I was broke from all the times...but there a few things that I liked in fabulous prices...ow well some other time... Most important had a good time changed my mood and good night people..  Hope you had a good day too:*

2 comments:

  1. Olá vi o seu blog através do fashiolista, não sei porque indente-fiquei-me, eu tenho dois blogs, um de decoração outro de moda e tenho de me esforçar muito para publicar bom conteúdo, porque não sei porque não ganho nada com isto também tenho no tumblr mas esse é brincadeira agora comecei outro ainda é secreto porque falo de mim a verdade nua e crua, no seu texto e pouco decifrável mas parece-me que anda entediada com a sua vida, não sei foi uma analise que fiz se estiver errada me desculpe.
    Vou-lhe pedir um favor nunca fiz isto mas há uma primeira vez para tudo, eu sou Portuguesa, se tiver interessada em trocar ideias mande-me só um comentário para o meu blog de moda lá também pode ver os outros todos, facebook tudo, e se for o caso passo a seguir te nos seguidores enfim os blogs também é para criar amigos e trocar ideia ideais.
    Beijinhos
    Alexandra Melo
    www.modaelist.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hey Alexandra,
      I don't speak nor read portuguese... but will check your blog and thanks for your comment..

      Delete